Associate organizations and companies
ROMEXPO
Baneasa Shopping City
Al Nimr Expo
UNCJR
Wine Art Academy
Asociatia EuroTeleorman
SCII Teleorman
Sectors represented
  • Auto moto & leisure
  • Transportation & logistics
  • Saving energy & renewable energy
  • Construction & industrial equipment
  • Stone & building materials
  • Real estate & Investment
  • Bio food & agriculture
  • Hospitality, Travel & Tourism
Didactica Expo

CONCEPT

Inceputul scolii este de fiecare data plin de emotie si cautari. Didactica Expo isi propune sa vina in sprijinul celor implicati in activitatea educationala, cu cea mai bogata si moderna oferta pentru scoala si scolari.

“Didactica Expo” este locul in care poti gasi TOT ce este necesar pentru NOUL AN SCOLAR

  • cursuri pentru copii
  • cluburi si centre educative
  • petreceri copii
  • tabere scolare
  • manuale, rechizite scolare si uniforme
  • material didactic, echipamente, logistica
  • personal didactic si auxiliar
  • tehnologii pentru cursuri si traininguri

Astfel un singur drum, la Plaza Romania va rezolva emotile, nelinistile si dorintele tuturor.

CLASE de PARTICIPARE

  • Edituri, tipografii
  • Producatori/importatori rechizite si material didactic
  • Producatori si importatori IT@C si software pentru cursuri si traininguri
  • Personal Before/after school
  • Personal Invatamant privat si de stat
  • Medicina scolara
  • Reviste si publicatii scolare
  • Organizatori petreceri
  • Producatori/importatori biogoods (alimentare/nonalimentare)
  • Organizatii, asociatii de parinti, copii si tineret

POZITIONARE

Vestul Capitalei  este una din zonele cele mai populate ale Capitalei, Plaza Romania fiind pe linia care leaga 3 din cele mai mari cartiere: Giulesti – Militari – Dr.Taberei.

TRAFIC

Peste 50.000 de vizitatori in weekend si aproximativ 20.000 de vizitatori in zilele de lucru.

PROFILUL VIZITATORILOR

Cu o populatie tanara si foarte activa pe piata antreprenorilor, locuitorii zonei si in consecinta si vizitatorii Plaza Romania au copii  la scoala sau sunt ei insisi angrenati intr-o forma de invatamant pre-post universitar.

PROMOVARE

Radio Bucuresti - campanie 2 saptamani

Campanie Radio, 1 saptamana pentru expozanti + 2 saptamani pentru vizitatori

Social media

Postari pe pagina de facebook a Plaza Romania - 75.000 fani

PR

Emisiuni si stiri TV

Tipar

2000 flyere distribute in birouri de informatii, cinema

12 Postere  la intrarile principale in Plaza Romania

Outdoor, indoor

Parcare exterioara, interioara

TARIF PARTICIPARE EXPOZANTI

Spatiul de eveniment cuprinde zona  centrala de la parter/etaj precum  si galerii comerciale adiacente.

Standurile vor include 4 - 6 mp mocheta, pereti despartitori (1-3), 1 masa, 2 scaune, 1 priza.

Stand 6 mp         300 Eur

Stand 4mp          215 Eur

Tarif special pentru inscrieri pana la data de 2.09.2013 – 185 Eur

Tarifele nu includ TVA.                 

Inscrierea se va face in baza FORMULARULUI de INSCRIERE